Med Conductix-Wampflers LO3K. EV, eliminera dina kunders, värdars och besökares besvär med att linda tillbaka en våt och smutsig kabel i bagageutrymmet på sin el- eller hybridbil.

LO3K. EV hjälper dig att minska kostnaderna för att byta ut laddkablar som skadats på parkeringsplatsen för dina elektriska skåpbilar och lastbilar och underlättar anslutningen av alla dina fordon i "ready to go"-parkeringsläget.

Vår CE EV-charging fjädervinda kan installeras på en stolpe nära din laddstation, fäst på väggen på en vridbar. Tillverkare av laddstationer kan integrera LO3K. EV i sina laddstationer för en snyggare design.

LO3K. EV finns i 2 olika effekter: 7 kW (1-fas 32 A) och 22 kW (3-fas 32 A) och 2 kabellängder: 6 m lämplig för bilar och 9 m lämplig för skåpbilar och lastbilar.

Dessa långa längder gör det möjligt att betjäna en mängd olika fordon och situationer, t.ex. att dela en laddstation mellan flera parkeringsplatser.

LO3K. EV testades för termisk stabilitet under de långa timmarna vid hög strömstyrka som ett stort elfordon kräver. Den är CE-märkt och stöder IEC 62196-1.

Specifikation
  • 7 kW 32 A-version utrustad med 3G6 + 1x0,5 mm² flexibel kabel
  • 22 kW 32 A-version utrustad med 5G6 + 1x0,5 mm² flexibel kabel
  • 6,5 m eller 9,5 m upprullad kabel på fordonssidan utrustad med typ 2 honkontakt och gummilock.
  • 1,5 m fast kabel på wallboxsidan utrustad med typ 2 hankontakt och gummilock
  • Material och skydd: målat stål enligt IP55
Nedladdningar
FAQ

Jag skulle föredra en sluten version för att skydda kabeln. Är detta möjligt?

Vi har flera delvis eller helt slutna versioner som vi kan erbjuda dig som kundanpassad design.

Kan laddvindan integreras i min laddbox?

Vi har en version med fästplatta och separat rullbox för enkel integration i en laddbox, kontakta oss gärna.

Innovativ kraft och signal Management börjar med Conductix-Wampfler!